Чого не вчать у наших школах?
Для європейських навчальних закладів характерний гнучкий погляд на освітній процес: він ставить головною метою не накопичення знань, а особистісне та інтелектуальне зростання школярів.
Програми навчання складені таким чином, щоб навчити дітей самостійно добувати інформацію і аналізувати її, формувати власну думку і не боятися її висловлювати.
Так чому повинен учити вчитель?
·Ставити запитання..Вітчизняна система освіти часто націлена на те, щоб дати дітям готові відповіді на питання, які вони навіть не задавали.
·Бачити різні варіанти вирішення проблеми. Наші школи вчать, що є тільки одна правильн думка, тільки одне вірне рішення. Не завжди школа вчить шукати інші варіанти розвитку ситуацій.
·Творчому підходу до вирішення завдань.Наша школа вчить, що є абсолютний зразок використання знань у певній ситуації, і діяти потрібно саме за цим зразком. В результаті діти губляться в найпростіших позаштатних ситуаціях.
·Сприймати помилки як норму.Замість того щоб дивитися на невдачі як на корисний і цінний досвід, наші школярі з подачі вчителів соромляться своїх промахів.
·Розуміти, що люди індивідуальні.У наших школах одні й ті ж методи застосовують для навчання всіх дітей. У результаті найбільші успіхи демонструють учні, які володіють певним набором особистих якостей, що підходять для цієї усередненої системи. При цьому інші розумні і талановиті діти найчастіше виявляються "затертими" тільки тому, що не можуть успішно навчатися в заданому темпі або засвоювати інформацію запропонованим чином.
·Готовності до відповідальності за власне майбутнє, за свє здоров'я.
Із сайту http://www.znanius.com
Коментарi